Can"t find it? Try searching the entire web with:

Google
 

Thursday, May 17, 2007

PRODUK

My-Frutavida Malaysia
Pelancaran APRIL 2007

FRUIT OF LIFE
KUALITI TERJAMIN
KHASIAT TERBUKTI
KEISTIMEWAAN TERASA
KEHEBATAN DIRASAI
KENIKMATAN TERSERLAH DENGAN FRUTAVIDA
Ramuan istimewa yang menggambarkan 41 produk terbaik di dunia untuk wanita” dari majalah Sports Illustrated.
Ramuan yang hebat ini kebanyakkan orang di North America, Europe, Australia, & Asia TIDAK pernah ketahui, dan ini berita baik untuk anda!
Kongsilah rasa yang hebat yang memberi kesan hanya dalam beberapa minit... Anda akan inginkannya lagi... Dan akhirnya, GANJARAN HEBAT atas usaha gigih anda? Tidak ada jalan mudah untuk berjaya

Fruta Vida - bermakna “Fruit of Life” / “ Buahan untuk Kehidupan”
>> Berfungsi sebagai Minuman Kesihatan
>> Rasa dari Hutan Amazon
Nikmati "Superfoods" dari hutan Amazon terdiri daripada tiga bahan yang terbaik di dunia, berasal dari hutan Amazon . . .
AÇAI (“ah-sigh-EE”)
CUPUAÇU(“coo-PWAH-soo”)
YERBA MATE`(“yur-bah mah-TAY”)

ORAC - Oxygen Radical Absorbance Capacity
Fruta Vida tested 31,000 – 35,000 ORAC per 30 oz. bottle

Berry Açai adalah No 1 dalam senarai Top 10 Superfoods untuk Anti-Penuaan dalam rancangan TV yang ditemuramah oleh…

Dr. Nicholas Perricone ialah “No1 Best Seller New York Times” "The Perricone Promise“:
"Ianya seperti mustahil untuk memulakan Superfood yang tidak pernah didengar tentangnya. Tetapi kajian menunjukkan berry ini adalah satu dari makanan nutrisi terbaik di dunia.
Açai (ah-sigh-ee) adalah berry istimewa sejenis pokok palma dari hutan Amazon. Di tuai dari hutan Brazil, acai rasanya seperti campuran berry dan coklat.
Disebalik pigmen berry ini terkandung khasiat yang tinggi. Acai terdiri daripada antioksida, asid amino dan “fatty acids” asas yang di perlukan. Walau bagaimanapun berry acai tidak terdapat di pusat membeli-belah setempat anda, ia mungkin boleh di dapati dalam bentuk jus

Açai (ah-sigh-ee) -
Sejenis buah yang enak dimakan ini terkenal kerana mengandungi antioksidan yang tinggi, termasuk vitamin C, vitamin E dan phytonutrients khas yang dipanggil anthocyanins. Malah, penyeuser_idikan menunjukkan bahawa Açai mempunyai antioksidan yang lebih tinggi dibandingkan dengan buah-buahan yang sudah terkenal seperti blueberries, oren dan juga wine merah!
Ynag lebih unggul adalah fakta mengenai antioksida didalam buah Açaí yang melebihi lima kali ganda lebih tinggi daripada Gingko biloba, yang termasyhur dengan “brain boosting” herbal supplement yang telah dikenali kerana nilai antioksidan nya.
Açaí mengandungi Omega-3 dan Omega-6 fatty acids untuk membantu mengurangkan tahap cholesterol memberikan kita dengan tenaga yang lebih.
Açaí adalah terkenal untuk membantu;
1.Kulit: Kelihatan Muda dan lebih sihat.
2.Memperbaiki Peredaran Darah
3.Mata yang lebih Sihat: Penglihatan malam yang lebih baik.
4.Meningkatkan Tenaga dan Daya Hidup.
5.Menghindar dari batuk/selsema dan penyakit lain

Cupuaçu (coo-pwah-soo) -
When foreigners visit the rainforest, native Amazonians will often offer them Cupuaçu – the “Taste of the Amazon”. But this delicious fruit happens to be a potent health resource, as well.
It contains unique antioxidant phytonutrients called polyphenols. You may be familiar with polyphenols from other common medicinal plants, notably green tea and grape seeds. Cupuaçu is also rich in fatty acids and may help boost your immunes system and provide natural energy.
Cupuaçu has been known to help;
1.Meningkatkan daya tahan untuk melawan penyakit
2.Kulit yang lebih muda dan rambut yang lebih sihat.
3.Mengurangkan tahap kolestrol.
4.Meningkatkan shahwat dan stamina.
5.Antioksida yang melindungi sel-sel anda

Yerba Mate' (yur-bah mah-tay) -
“Minuman Kurniaan Tuhan”. »Teh Hijau dari Amerika Selatan »Minuman rasmi Empat Buah Negara di Amerika Selatan. Campuran yang dipanggil “Mateine”. Di kenali sebagai pilihan yang lebih sihat dari kopi. Bantu mengurangkan berat badan, Bersifat Thermogenic. Mengandungi antioksida termasuk polyphenols
Antioksida yang tinggi yang terdapat didalam Yerba maté membantu kita untuk melawan radikal bebas.Yerba Maté telah terkenal untuk membantu;
1.Lebih tenaga dan daya tahan.
2.Meningkatkan pembakaran lemak dan mengurangkan berat badan.
3.Meningkatkan daya ingatan dan mengawal perasaan
4.Mengurangkan keinginan yang tidak sihat. Contoh: merokok

copyright 2007@ rosli group

No comments:

 
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments  instantly. Sulit.com.ph - Buy and Sell  Philippines (Free Classified Ads) Free online advertising